Ingatlan bérbeadás
Tisztelt Lakosság, Tisztelt Leendő Bérlő!
Csór Község Önkormányzat Képviselő-testülete 2024. október 17. napi ülésén döntött arról, hogy tulajdonosi jogkörében eljárva a 8041 Csór, Fő tér 10. szám alatti
- 56 m2-es, bútorozott emeleti bérlakást, valamint
- 25 m2-es üzlethelyiséget
bérbeadás útján, piaci alapú bérleti díj meghatározásával kívánja hasznosítani, 1 év határozott időre szóló bérleti szerződéssel, amely a szerződés lejártát követően meghosszabbítható.
A Képviselő-testület az egyes bérlemények bérleti díját a licitálás módszerével kívánta meghatározni, olyan módon, hogy
- a lakás bérleti díja minimálisan havi 70.000,-Ft + rezsiköltség,
- az üzlethelyiség bérleti díja minimálisan havi 40.000,-Ft + rezsiköltség.
A bérlőknek vállalnia kell a bérleti díjak két havi összegének kaucióként való megfizetését.
A bérleti ajánlatokat lezárt borítékban kérjük eljuttatni az Önkormányzati Hivatalba (8041 Csór, Fő tér 10.) postai úton, a bejárati ajtónál kihelyezett postaládába bedobva, vagy személyesen leadva, úgy, hogy azok 2024. november 7. napjáig megérkezzenek a hivatalba.
Bérleti ajánlatát, kérjük, az alábbiak szerint tegye meg:
- a lakás esetében: kérjük, tüntesse fel személyes adatait, azt, hogy hány fővel szeretne a lakásba költözni, előre láthatóan milyen időtávra, mekkora összegű bérleti díjat ajánl fel a bérleményért, valamint nyilatkozzon, hogy a felhívásban foglalt feltételeket (bérleti díj és rezsiköltség rendszeres, határidőben történő megfizetése, két havi kaució megfizetése) vállalja. Kérjük, ajánlatát helyezze borítékba, majd azt zárja le!
- az üzlethelyiség esetében: kérjük, tüntesse fel személyes adatait, azt, hogy milyen célra kívánja hasznosítani a bérleményt, előre láthatóan milyen időtávra, mekkora összegű bérleti díjat ajánl fel a bérleményért, valamint nyilatkozzon, hogy a felhívásban foglalt feltételeket (bérleti díj és rezsiköltség rendszeres, határidőben történő megfizetése, két havi kaució megfizetése) vállalja. Kérjük, ajánlatát helyezze borítékba, majd azt zárja le!
A borítékra kérjük ráírni a bérleti ajánlatot tevő személy nevét, valamint azt, hogy melyik bérleményre tett ajánlatot tartalmazza (lakás vagy üzlethelyiség).
A lezárt borítékokat a Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság fogja felbontani, az ajánlattételi határidőt lejártát követő ülésén. Ezt követően, a Képviselő-testület fenntartja magának a bérlő kijelölésének jogát, főszabály szerint olyan módon, hogy a legmagasabb bérleti díjat ajánló jelentkezőt jelöli meg nyertes ajánlattevőként. Több azonos összegű legmagasabb ajánlat esetén a Képviselő-testület választ a jelentkezők közül.
Fentiek értelmében emailben vagy elektronikus úton megküldött ajánlatát nem tudjuk elfogadni.
További információt tudunk nyújtani az Önkormányzati Hivatalban, ügyfélfogadási időben, vagy a 22/599-510-es telefonszámon.